Selecteer een pagina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zo zie je wie jouw aanbod heeft bekeken

21

December, 2020

Een vraag uit de praktijk

Dit appje kreeg ik onlangs van een klant. Het antwoord is vrij simpel, en ook weer niet🙂

In dit geval is een losse campagne the way to go. Zij wilde namelijk alleen deze e-mail met het aanbod sturen, zonder opvolgmails.

Wil je wel extra e-mails sturen? Maak er dan een automation van de mail met het cadeautje (weggever). De opvolgmails zet je er dan onder. Uiteraard met wachtstanden ertussenJ.

Dit antwoord stuurde ik naar haar. En ik tipte haar ook nog even dat ze ook kan laten registreren wie het cadeautje ook echt heeft opgevraagd. Hoe je dat doet laat ik je zien in deze korte (minder dan 1 minuut!) video.

Wachtwoord: Segmenteren

Waarom zou je dit willen registreren?

Deze informatie kun je op een later moment gebruiken. Misschien heb jij op dit moment wel een gratis kennismakingsaanbod (weggever) op je website staan, maar nog geen opvolgaanbod of salesfunnel.  

Als eerste: het niet hebben van een funnel is echt geen drama. Wanneer je gewoon nog niet het juiste aanbod hebt, dan is er geen man overboord. Je levert het gratis product en klaar.

Zodra je een salesfunnel maakt, kun je de contacten die eerder je (gratis) aanbod hebben gekregen, alsnog via bulk edit toevoegen aan de automatisering.

Wil je voortaan mijn nieuwsbrief ontvangen en eerder op de hoogte zijn? Aanmelden kan hier

[instagram-feed]

Wil jij op een eenvoudige en persoonlijke manier
jouw (online) aanbod verkopen? 

Volg me ook op social: